ad b) úplnost služeb:
n procento vyřízených objednávekn procento vyřízených položekn dostupnost náhradních dílů ad c) rychlost a pružnost služeb: n délka dodacího cyklun rychlost dodávek a opravn rychlost reakce na změny na trhun schopnost poskytnout náhradní řešení Etapy tvorby logistického projektu a posouzení jeho efektivnosti logistický projekt = návrh na zlepšení služeb s cílem zvýšení ziskovosti 1. rozbor stavu požadavků zákazníků na úroveň služeb2. analýza konkurenční nabídky3. očekávané výnosy4. zjištění bodu zvratu tj. zlom nebo hranice, kdy začínám být ziskový nebo ztrátový, záleží z které strany to vezmu. Tržby musí být vyšší než-li součet logistických nákladů a logistického kapitálu.Měli bychom zkvalitnit služby tak akorát, aby zbytečně se vzrůstající kvalitou nevznikaly vysoké náklady.